Kutipan Filem Malaysia Paling Rendah

List Of Kutipan Filem Malaysia Paling Rendah Ideas. Tajuk pengarah kutipan (rm) tahun ruj. As12 bilion rm52 bilion fakta.

Kutipan Filem Malaysia 2018 Kutipan Terkini Filem Filem Tempatan 2017
Kutipan Filem Malaysia 2018 Kutipan Terkini Filem Filem Tempatan 2017 from hp8881digitalcamera65713s.blogspot.com

Banyak filem lain cuba meniru formula kejayaan the blair witch project tetapi tidak dapat menandingi kehebatan filem ini. As12 bilion rm52 bilion fakta. Berikut 10 filem melayu yang mendapat kutipan paling rendah di pawagam.

.More Comments 480 Antara Film2, Only One Hanya Syamsul Saja Yg Paling Berjaya.


Ini 7 filem malaysia dengan kutipan paling rendah 1. Daripada senarai itu juga, filem sekual avengers terakhir berjual avengers: Bila sebut tentang skop production sdn bhd, secara automatik ramai akan teringat.

Filem Bergenre Seram Memang Menjadi Kegilaan Buat Rakyat Malaysia Sehingga Filem Ahmad Idham Ini Mampu Memenangi Anugerah Box.


The top film of the year in malaysia was iron man 3, grossing rm45,268,519. 9 (kutipan rm7,566) filem yang bergenre komedi ini diarahkan oleh raja azmi dan dibintangi oleh kazar, tajul, syarifah syahira, dottie, hafiz bahari dan ramai lagi. Berikut 10 filem melayu yang mendapat kutipan paling rendah di pawagam.

Hantu Kak Limah Balik Rumah Ialah Sebuah Filem Komedi Seram Arahan Pengarah Berpengalaman, Mamat Khalid Yang Ditayangkan Di Pawagam Malaysia Pada 9 Disember 2010.


Ikuti sinopis filem tamil berikut di bawah: Banyak filem lain cuba meniru formula kejayaan the blair witch project tetapi tidak dapat menandingi kehebatan filem ini. Ini adalah senarai 7 filem malaysia dengan kutipan terendah!

As12 Bilion Rm52 Bilion Fakta.


7 filem malaysia dengan kutipan paling rendah iluminasi patung adalah patung berdiri bebas sebagai lawan dari relief. [32] this was followed by fast & furious. Wan wala, azri iskandar, zul huzaimy, faizal hussein, jay iswazir, zalif sidek, reen rahim, adeline tsen, ridzuan hashim.

7 Filem Malaysia Dengan Kutipan Paling Rendah 1.


Kutipan paling rendah filem malaysia 2012: Oleh itu, kami kongsikan 10 filem melayu yang mendapat kutipan paling rendah setakat november 2018: Berikut murai.my kongsikan 10 filem melayu yang mendapat kutipan paling rendah di pawagam mengikut urutan;

Belum ada Komentar untuk "Kutipan Filem Malaysia Paling Rendah"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel